Kardeşlerim Dizi Yorumları – Seyirci Yorumu

ATV’nin yeni dizi Kardeşlerim 20 Şubat 2021 tarihinde ilk bölümüyle ekranalara gelecek. Senaryosuyla seyirciden güzel yorumlar almayı başaran dizi hakkında seyirci yorumları ve görüşlerine bu yazımızda yer vereceğiz. Siz de Kardeşlerim Dizi yorumları ve görüşlerinizi bize yazının sonundaki yorum ekleme kısmından yorumunuzu ekleyebilir veya instagram sayfamız üzerinden yorumunuzu bize iletebilirsiniz.

Kardeşlerim Dizi Yorumları

Kardeşlerim 1. Bölüm Dizi Yorumları

Nilay *****
Vicdani olmayanlar o diziyi izlesin..ağlamaktan şekerim tansiyonum çıktı. Bu diziyi yazan senaristi kutluyorum..bu satırları annem yazdırdı ..

Anonim
Senaryo, kadro tek kelime ile muhteşem. Fevkalade bir dizi olmuş. İnşAllah reyting kurbanı olmaz. Hayatın acı ama gerçek yüzünü gösteriyor.

Kenan *****
Çok duygusal bir dizi başlar başlamaz ölüm var üzüntüyle başladık sevgiye mutluluğa ihtiyacımız var

Fatoş *****
Bu diziyi yaşayanlar anlar ve bilir maalesef ayni bu dizide olan sahneyi yaşadık genç annemizi kaybettik akrabalardan darbe yedik izlemez olaydım ciğer bırakmadınız 😢😢

Ebru *****
Hiiiiiiiiii kümesde kalabilirmiyiz dedi yaaaaa.. Allahım sen kimseyi bu duruma düşürme… 😢😢😢

Ayşegül *****
Allahh kurban olduğum Allah kimseyi elden ayaktan düşürmesin sahipsiz kimsesiz bırakmasın😢 göruyonuzmu milletin yaptığını 😢😢 acı ama gerçek…

Süheda ****
Dizinin başından beri ağlayanlar burdamı sayımızı bilelim 😢çok güzel bir dizi bol bol reytingler

Kübra ***
Onlar agladi, ben daha çok ağladım. 🙄

Menekşe *******
Ağlamaktan gözlerim şişti

Emine ******
Bu nasıl bir dizi göz yaşları sel oldu😢😢😢

Ece *****
Zaten hayat hep böyle değilmidir bişey ters gidince bütün olumsuzluklar pes peşe gelir muhteşem bir dizi umarım böyle devam eder 👏

Rana *****
Annesi olmayanın kimsesi olmaz derler ya tam da böyle birsey işte😢

Hatice **
Mahvettiniz çok çok üzüldüm😢

Sinan ****
Çok güzel tam aile dizisi .ağlamaktan mahvolduk

Ahsen *****
Aglamaktan bitik bu nasil bir dizi ya

Berke *****
Cok dokunakli sahnelerr😢😢Evdende kovdular yaa bu yapilmaz ama bizimde kalbimiz varr🥺

Duygu ***
Dizi hoş güzel ama çok şarkı ekmesi yapılmış şarkılardan ilerleyemedi sanki ama emeğe sağlık ağlayarak izledim 😢

Tuba ****
Ciğer kalmadı bea ailecek ağladık 😢

Derya *****
Kesin annenin cuzdandaki piyangoya para cikcak

Süheda ****
Bu dizi bana babasızlığımı birkez daha hissettirdi 😢

Anonim
Ağlamamak için zor tutuyorum kendimi ne kadar güzel ve duygusal bir dizi bu ya tam dram😔

İnci ****
Dizinin başinan agladim sonuna😢

Anonim
Amca Kümeste kalabilirmiyiz dediği an kendimi tutamayıp Agladım. Kadro çok iyi

Demet ***
Oyunculuk dersen var ders vermek dersen var gözyaşı desen var ALLAH ım ben ne izliyorum agla agla kalp falan kalmadı eşim le birlikte agladik

Ebru *****
Ayyyy içim çıktı yaaa kumesde kalabilirmiyiz deyince… yutkunamadim… 😢😢😢😢 Öldüm aglamaktan😢

Sanem ****
Abi bu ne ciğer kalmadı 😢

Elnaz ******
Ay abartsaydınız ya biraz , bu memlekette komşu kavramı var , kaymakam var muhtar var saçmalamışsınız baya

Ayşegül ******
Bu nasıl bir senaryodur yaa 👏 ağlamaktan gözlerim şişti 😢

Canan *****
Bundan sonraki favori dizim 👏👏👏👏 ağla ağla bittim hele o büyük nasi oynuyor yasiyo resmen

Buse ****
Gözyaşları sel oldu aktı.😢😢😢😢

Dicle *****
AĞLADINIZ,AĞLATTINIZ EMEĞİNİZE SAĞLIK 😢❤️

Hülya *****
Sürekli ağlıyorum nasıl güzel duygusal dizi😢

Hatice *****
Bu dizi bana küçük kadınlar dizisini anımsatıyor🤔

Rabia ***
Yeni oyuncular olması güzel. Aylar sonra bi diziye ağladım

Kezban ***
Dizi her sahnesinde daha çok ağlatıyor

Kemal ****
“Gökyüzü de çizelim mi burda hiç pencere yok..”

Hacer ******
Bu dünyada en zor şey annesiz babasız kalmak .. Nefessiz kalmak gibi😔Allah kimseyi babasız annesiz bırakmasın!!

Yağmur ****
Ciğer kalmadı be 😔

Gözde *****
Yüreğim yandi,gasilhane sahnesinin olması yersiz buldum,anne ve babanın aynı gün vefat etmesi çok acı ve zor ama,kurguda boşluklar var

Adalet ******
Anası babası olmayanın yurdu yuvası olmaz derler bu dizi bizlere tekrar bu sözü hatırlattı 😢😢😢 çok başarılı dizi ağlamak dan tansiyonum çıktı 😢😢😢

Yağmur ****
Simdiden begendik 👍🏻👍🏻👍🏻

 

Kardeşlerim Fragman Yorumları

Nuray *****
Dizi bence güzel bir dizi senaryo klişe olabilir (bence klişe diyil) ama yeni yüzler var inşallah reyting kurbanı olmaz ben sabırsızlıkla bekliyorum

Emel ****
Haydi yine bir çocuğun ailesi ve kardeşleri için kendini feda etme hikayesi izleyelim

Deniz *****
Dizi çok heyecanlı ve cumartesi gecesi ateşte tatlı olduğu reklamdan belli oluyor🔥

Naile *****
Səbirsizliklə gözləyirəm. Sonuncu seriallar sıfırdır. Bu yaxşı olsun.

Derya ****
Duygusal sahnelerde çok önemli bence tam insanın içine işliyor ve dizi daha çok bağımlılık yapıyor

Ali ****
Bu dünyadakı en güzel duygudur kardeşlik.Her kes kardeşiyle beraber olaun ömrü boyu.Bir insanın kardeşi için yapamayacağı hiç bir şey yoktur.. Allah kimseyi anne baba acısıyla sınamasın…

Ada ****
Varya icim yandı icim acıdı ciğerim acıdı o kadar ağladım ki çok üzücü bir dizi ve çok duygusal bir dizi olacağa benziyor hadi hayırlısı kardeşlerim cumartesi akşamı saat sekiz de ATV de izliycem fragmanı çok ilgimi çekti izliycem ben bu diziyi kesinlikle yeni bir dizim oldu oleyyyy ❤️❤️

Sedef ****
Halit Özgür Sarı için izlicem❤ inş tutar dizi

Faruk ****
Bu cocuklarin halini ve uzun yollarini cok sabirsizlikla bekliyoruz

Lamiye *****
Yorumları okuyorum ve hemen hemen herkes Onur Seyit’den bahsetmiş. Ama kimse Celil Nalçakan’dan bahsetmemiş(Zülfikar🥺) tamda Poyraz Karayel’in 41ci bölümündeyim oyunculuğunu yeniden izlemek için sabırsızlanıyorum🥺ve istemsizce duygulandım. Umarım çok güzel bir dizi olur ve tutar🥺🙏🏻

Hürkan *****
Kırgın çiçekler tarzı Bi dizi geliyor

Mehmet ****
GÜZEL DİZİYE BENZİYOR İNŞALLAH TUTAR

Yağmur *****
Onur Seyit Yaran sayesinde çok güzel bir dizi olacağına eminim

Siz de Kardeşlerim dizisi hakkındaki yorumlarınızı bize bildirmeyi unutmayın.

Kardeşlerim dizi kıyafetleri için tıklayın >>>>>> Kardeşlerim Dizi Kıyafetleri

Kardeşlerim Dizi Yorumları – Seyirci Yorumu” için 3 yorum

  1. Çok duygusal bir dizi başlar başlamaz ölüm var üzüntüyle başladık sevgiye mutluluğa ihtiyacımız var

  2. Vicdani olmayanlar o diziyi izlesin..ağlamaktan şekerim tansiyonum çıktı. Bu diziyi yazan senaristi kutluyorum..bu satırları annem yazdırdı ..

  3. Senaryo, kadro tek kelime ile muhteşem. Fevkalade bir dizi olmuş. İnşAllah reyting kurbanı olmaz. Hayatın acı ama gerçek yüzünü gösteriyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir